close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    هدایای تبلیغاتی

    بازدید : 972
    دوشنبه 2 اسفند 1395 زمان : 11:25

    0lt;p>1. بین 8 تا 10 مصرف کننده، 1 الی 10 محصول تبلیغاتی دارند.

    2. 53 درصد از این افراد حداقل یک بار در هفته از یک محصول تبلیغاتی استفاده می کنند.

    3. 6 تا 10 نفر از آنها محصولات تبلیغاتی را تا دو سال را نگه می دارند.

    4. تنها یک نفر از پنج نفر، محصول تبلیغاتی که نمی خواهد را دور می اندازد.

    5. 55 درصد از افراد، قبل از دریافت محصول تبلیغاتی، با تبیلغ کننده کاری نداشتند. 85 درصد از افراد، پس از دریافت محصول تبلیغاتی، با تبلیغ کننده معامله کردند.

    6. با اختلاف نزدیک به شش هزار، تاثیر کیف ها بیشتر از هر محصول تبلیغاتی دیگری در ایالات متحده است.

    7. سی و یک درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده یک کیف تبلیغاتی دارند.

    8. با یک دهم درصد، کیف همراه با نوشت افزار، پایین ترین هزینه را در میان محصولات تبلیغاتی دیگر در ایالات متحده دارند.

    9. اولین محصول تبلیغاتی شناخته شده - دکمه های یادبود – به سال 1789 زمانی که جورج واشنگتن به ریاست جمهوری برگزیده شد برمی گردد.

    10. پنجاه و سه درصد اوقات، محصولات تبلیغاتی تاثیر مورد تبلیغ کننده را می گذارند.

    11. چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان دوست دارند محصولات تبلیغاتی بیشتری دریافت کنند.

    12. مصرف کنندگان، محصولات تبلیغاتی را به طور متوسط ​​6/6 ماه استفاده می کنند.

    13. شصت و نه درصد از مصرف کنندگان، در صورتی که یک محصول تبلیغاتی را مفید تلقی کنند، آن را انتخاب می کنند.

    14. شصت و سه درصد از مصرف کنندگان، از محصولات تبلیغاتی که دیگر مایل به نگه داری آنها نیستند می گذرند.

    15. هشتاد و نه درصد از مصرف کنندگان می توانند تبلیغ کنندۀ محصول تبلیغاتی که طی دو سال گذشته دریافت کرده اند را به یاد بیاورند.

    16. نود و یک درصد از مصرف کنندگان، حداقل یک در آشپزخانه، 74 درصد حداقل یک محصول تبلیغاتی در فضای کاری، 55 درصد حداقل یک محصول تبلیغاتی در اتاق خواب خود دارند.

    17. هفتاد و هفت درصد از مصرف کنندگان می گویند سودمندی یک هدایای تبلیغاتی اولین دلیل شان برای نگه داری از آن است؛ محصولات سلامت و ایمنی، محصولات کامپیوتری و نوشت افزار ها به عنوان مفیدترین محصولات تبلیغاتی رتبه بندی شده اند.

    18. پنج خریدار برتر محصولات تبلیغاتی، مشتریانی در حرفه های در آموزشی، امور مالی، غیر انتفاعی، بهداشت و درمان، و ساخت و ساز می باشند.

    19. محصولات تبلیغاتی پوشیدنی، بالاترین رتبه را دارند و به دنبال آن، نوشت افزارها، کیف، تقویم و بطری یا لیوان قرار دارند.

    20. اولین نمایشگاه محصول تبلیغاتی در سال 1914 برگزار شد - 32 غرفه دار در آن زمان وجود داشت.

    21. زنان بیشتر به کیف، نوشت افزارو تقویم علاقه دارند، در حالی که مردان بیشتر به پیراهن و کلاه تمایل دارند.

    22. مالکیت لباس ها لوگو دار در غرب میانه ایالات متحده بیشتر از هر جای دیگری است و 15 درصد از افراد یک آیتم تبلیغاتی لوگو دارد دارند.

    23. به خصوص تاثیر لیوان لوگو دار ، موثر تر از تبلیغات رادیو و تلویزیون است؛ 57 درصد از افراد قادر بودند نام تبلیغ کننده که بر روی یک لیوان بود را به یاد بیاورند، که این میزان برای رادیو 32 درصد و برای تلویزیون 28 درصد است.

    24. همراه کردن یک هدایای تبلیغاتی با تبلیغات رسانه ای دیگر، تاثیر دیگر رسانه ها را تا 44 درصد افزایش می دهد.
    25. محصولات تبلیغاتی تا 500 درصد بیشتر از یک نامه درخواست تجدید نظر به تنهایی، مشتریان راضی را ترغیب می کند.

    تحلیل داده ها در پایان نامه چگونه انجام می گیرد؟
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1205
  • بازدید ماه : 1749
  • بازدید سال : 2529
  • بازدید کلی : 34411
  • کدهای اختصاصی